TEDAVİLER - İstanbul Dental Center

TEDAVİLER

Hastalarımızın teşhis ve tedavi planlamasının yapıldığı, radyolojik bulgularının değerlendirildiği, hastalarımızı ilk olarak karşıladığımız kliniğimizdir.

Dişin/dişlerin eksik olduğu bölgelerde çene kemiğine cerrahi bir işlemle yerleştirilen ve diş kökü yerine geçen yapay vidalara implant, bu işlerle uğraşan diş hekimliği dalına da implantoloji denir.

Dişin sert dokularında çürükle ya da başka nedenlerle meydana gelen madde kayıplarını onaran, kaybolan estetik ve fonksiyonu yeniden sağlayarak hastaya kazandıran bir diş hekimliği dalıdır.

Doğal dişlerin estetik ve fonksiyonda olmadığı veya eksik olduğu durumlarda ölçü alınarak, laboratuvarda yapılan ve hastalara uygulanan sabit veya takılıp çıkarılabilen protezlerdir.

Diş çevre dokularının (diş eti, çene kemiği) hastalıkları ve tedavileri ile uğraşan diş hekimliğinin bir dalıdır.

Ağızda yer alan yumuşak dokuları (yanak, damak, dil, dudak) ve sert dokuları (dişler, kemikler) ilgilendiren hastalıkların cerrahi tedavilerinin ameliyathane ortamında gerçekleştirildiği bir diş hekimliği dalıdır.

Kulağın ön bölgesinde, çene eklemi, yüz ve boyun kaslarında ve şakaklarda meydana gelen ağrılardır. Son dönemde sıklıkla karşımıza gelen rahatsızlıklardandır.

Doğumdan ergenlik çağının sonuna kadar geçen dönemde çocukların her türlü ağız diş sağlığı problemlerini inceleyen tedavi prensiplerini ortaya koyan bir diş hekimliği dalıdır.

Ortodonti, dişlerin ve çenelerin estetik ve fonksiyonunu ideale yakın bir şekilde düzelterek, bireyin yaşam kalitesini yükselten bir diş hekimliği dalıdır.

Endodonti diş kökleri ve çevresindeki dokuların hastalıklarını teşhis eden ve tedavisini yapan diş hekimliğinin bir dalıdır.

Estetik diş hekimliği, insan yüzüne dişlerin, diş etlerinin, dudakların gülüş ve konuşma esnasında güzel bir görünüm kazanmasını sağlayan, diş hekimliğinin önemli bir dalıdır.